http://nect.ir

ساخت وبلاگ

به گزارش شما نیوز: انتخاب تعمیر کار مناسب یکی از مهمترین عوامل در کیفیت بالا در تعمیر وصایل منزل یا محل کار مثل مبل، صندلی و درب است. در این گزارش به نکاتی خواهیم اشاره کرد که به بهتر انتخاب کردن تعمیر کار برای تعمیرات مبل و تعمیرات صندلی اداری و دب آکوستیک به شما کمک خواهد کرد.

نکات انتخاب تعمیر کاران حرفه ای برای تعمیرات مبل و صندلی و درب آکوستیک

به نکته هایی اشاره خواهیم کرد که می توان به کاهش هزینه های شما در زمینه تعمیرات مبل و صندلی و ساخت درب آکوستیک به شما کمک شایانی کند و بعد از تعمیرات شما باید وسیله نو مواجه شوید.

 

نکات مهم انتخاب یک تعمیر کار حرفه ای درب آکوستیک

استفاده عایق‌های صوتی خارجی در درب‌های آکوستیک باعث می‌شود که ضریب انتقال امواج صوتی و حرارتی بسیار پایین بیایند.نکته قابل توجه که در زمان آکوستیک درب باید در نظر گرفته شود درز گیری درب و چهار چوب درب است. هرچه بیشتر درزگیری ها به درستی انجام شوند و از عایق های مناسب در درب در زمان آکوستیک کردن درب استفاده شود درصد ورود و خروج صدا از درب گایین تر می آید.

درز های بین چهار چوب درب هم نکته ای است که کمتر به آن توجه می شود ولی می تواند با درزگیری مناسب بر روی چهارچوب های عایق صوتی مناسب داشته باشیم.

متاسفانه دیده شده است به جای استفاده از پوشش های مناسب برای درب آکوستیک مثل عایق های صوتی و حرارتی از مقوا در آکوستیک کردن درب استفاده می شود. معمولا درب های آکوستیک آماده این مشکل را هم دارند مثل درب های چینی و ارزانی که خریداری می کنیم.

موارد دیگری که می توان در درب آکوستیک از آن استفاده کردن، استفاده از پشم شیشه ویا پشم سنگ است که داخل درب استفاده می شود و برای زیبایی درب آکوستیک که به تنهایی زیبایی مناسبی ندارد از چرم برای روکش درب آکوستیک استفاده می شود.

از آنجا که اگر درب قدیمی شما مناسب باشد می توانید درب را به آکوستیک تبدیل کنید و فقط نیاز به تعمیرکاران حرفه ای در این زمینه دارد. ولی در زمان خرید درب آکوستیک جدید باید توجه داشته باشید که درب های آگوستیک به نسبت به استفاده در دسته بندی های مختلف قرار می گیرند.

درب هایی که در ادارات و اتاق های کنفرانس استفاده می شوند با درب هایی که برای سینماها ویا سالن های تئاتر استفاده می شوند فرق می کنند و درب هایی که برای استدیو های موسیقی و ضبط صدا استفاده می شوند با سالن ها متفاوت هستند. حتما در زمان خرید کارشناسی های لازم در زمینه نوع استفاده را انجام دهید.

وصایلی برای اندازه گیری نوع فرکانس صدا ها وجود دارند که می توانید قبل از آکوستیک درب ویا خرید آن از آن ها استفاده کنید. این نوع دستگاه ها را می توانید خودتان هم استفاده کنید و برخی از شرکت ها که در زمینه آکوستیک فعالیت دارند اندازه گیری فرکانس صدا را به صورت آنلاین هم انجام می دهند.

 

انتخاب تعمیر کار حرفه ای تعمیرات مبل

نکات انتخاب تعمیر کاران حرفه ای برای تعمیرات مبل و صندلی و درب آکوستیک

حال به تعمیرات مبل می پردازیم. انتخاب یک تعمیرکار حرفه ای در زمینه تعمیرات مبل یکی از کارهای مهمی است که شما باید آن را انجام دهید. تعمیر کاران حرفه ای در زمینه تعمیرات صندلی و تعمیرات مبل می توانند هزینه شمارا تا حد چشمگیری کاهش دهند.

همانطور که در بالا به این نکته مهم اشاره شد که از تعمیر کارت خود درخواست نمونه کار در اولین قدم یکی از مهمترین کارها است که بتوانید تشخیص دهید که آن شخص ویا مجموعه مهارت کافی در زمینه تعمیر مبل را دارند یا خیر.

از تعمیر کار خود درخواست کنید که قطعاتی که در تعمیرات مبل شما استفاده می کنند چه مواردی هستند و از ایشان بخواهید که تضمین کیفی آن را به صورت مکتوب (در فاکتوری که به شما در انتهای کار خواهد داد) به شما بدهند. از تعمیر کاران درخواست کنید که تضمین چند روزه برای استفاده از مبل را بعد از تعمیرات صندلی به شما بدهند.

 

نکات کاهش قیمت تعمیرات مبل

انتخاب یک تعمیر کار حرفه ای می تواند قیمت تعمیرات مبل شما را تا حد چشمگیری کاهش دهد. تعمیر کاران حرفه ای در زمینه تعمیرات صندلی و تعمیرات مبل می توانند با مشاوره حرفه ای که در این زمینه به شما می دهند به شما کمک کنند که از چه جنس چرم و پارچه ای برای تعمرات مبل شما مناسب است ویا حتی پارچه یا چرم را از کجا خریداری کنید.

در برخی از موارد مبل شما ارزش تعمیر کردن را ندارد واگر این کار را انجام دهید بعد از چندین ماه مبل شما شکل و کیفیت خود را از دست خواهد داد.

کلاف مبل یکی از مهمترین مواردی است که در تعمیرات مبل باید به آن توجه زیادی داشته باشید. کلاف مبل عایق های درب آکوستیک باید کیفیت و کاراریی مناسب را داشته باشند ویا قابل تعمیر و بازسازی باشند. اگر کلاف مناسبی نداشته باشیند و قابل تعمیر نباشد، تعمیر کردن مبل پیشنهاد نمی شود.

حتما قبل از تعمیرات مبل عکس کامل از کلاف مبل و خود مبل برای تعمیر کاران مبل ارسال کنید.

 

آشنایی با قطعات صندلی در زمان تعمیر صندلی اداری

نکات انتخاب تعمیر کاران حرفه ای برای تعمیرات مبل و صندلی و درب آکوستیک

قبل از تعمیرات صندلی اداری خود باید آشنایی بیشتری با قطعات صندلی خود داشته باشید که بتوانید مشکل آن را به درستی تشخیص دهید و این مورد هم می تواند هزینه های شما را تا حد زیادی در زمان تعمرات صندلی اداری کم کند.

قطعات صندلی های اداری را می توان مکانیزم صندلی، جک صندلی، پایه صندلی، چرخ صندلی، کفی صندلی، پشتی صندلی و روکش صندلی اشاره کرد.

همانطور که در بالا به مهمترین موارد درب آکوستیک اشاره شد در اینجا به معرفی مهمترین قطعات صندلی اداری اشاره خواهیم کرد که بیشترین خرابی هارا در زمان تعمیرات صندلی اداری دارند.

سعی خواهیم کرد که مهمترین موارد در زمینه تعمیرات مبل هم در این زمینه اشاره شود

جک صندلی بیشتر برای کیفیت پایین آن خراب می شود و از همه مهمتر نوع درست استفاده نکردن از صندلی است. وقتی بر روی صندلی برای نشستن می پریم فشار زیادی به جک صندلی وارد می شود و گاز صندلی خارج می شود. در زمان تعمیرات صندلی اداری این امکان وجود دارد که گاز آن مجدد پر شود.

مکانیزم صندلی مدل های مختلفی دارد که از مهمترین آنها می توان به زانویی، تماس دائم، هماهنگ و تعادل نام برد. مکانیزم صندلی تمام جابه جایی های صندلی را به عقب و جلو و به کناره ها انجام می دهد. مشاهده شده است که در زمان تعمیرات صندلی از مکانیزم صندلی به درستی استفاده نشده است.

دو نوع روکش صندلی پر استفاده وجود دارد، روکش پارچه ای صندلی اداری و روکش چرمی صندلی اداری. انتخاب این نوع روکش ها بیشتر بسته به نوع استفاده شما دارند. روکش های چرمی باعث عرق کردن پا می کنند در صورتی که در مدت زمان طولانی از صندلی استفاده کنیم و روکش های پارچه خیلی زودتر کثیف می شوند و تمیز کردن آنها نسبت به روکش پارچه ای در زمان تعمیرات صندلی خیلی سخت تر است.

البته ما بیشتر به نکات منفی قطعات و روکش های پارچه پرداختیم این هم به این دلیل است که این موارد در زمان تعمیرات صندلی اداری به وفور مشاهده شده است.

حتما قبل از تعمیر صندلی و مبل ویا تبدیل درب چوبی به درب آکوستیک از تعمیر کارانه خود درخواست نمونه کار کنید. یکی از عواملی که شما می توانید تشخیص دهید که تعمیر کار شما حرفه ای است یا خیر و در نظر داشته باشید که نمونه کارها مخصوص خودشان باشند.

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 126 تاريخ : دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت: 1:22

  خبرگزاري آريا- امروزه به دليل شرايط هاي مختلف تعميرات صندلي و تعمير مبل از طرف مردم استقبال زيادي مي شود. بزرگترين دليل براي تعميرات وصايل منزل قيمت و هزينه بالا براي خريد وصايل منزل يا محل کار مثل مبل منزل ويا مبل اداري و صندلي هاي کامپيوتر، مديريتي، اداري و ... است.

از آنجا که تعميرات حس خوب کمتري نسبت به خريد يک وصيله جديد مثل مبل و صندلي است دارد، در اينجا مي خواهيم به نکاتي اشاره کنيم که با در نظر گرفتن آنها شما مي توانيد هم هزينه و قيمت کمتري براي تعميرات صندلي اداري و تعمير مبل خود بدهيد و هم حس بهتري داشته باشيد چون تعميرات هميشه هم بد نيست و مي تواند يک وصيله نو با کيفيت حتي بهتر از يک صندلي ويا مبل به شما بدهد.

اگر به دنبال تعميرات صندلي اداري  متواوت براي نو سازي صندلي خود هستيد ويا ميخواهيد يک صندلي جديد داشته باشيد، بهترين کار اين است که صندلي خود را به يک تعمير کار حرفه اي براي تعميرات صندلي اداري خود بدهيد.

معمولا صندلي ها فقط کيفيت روکش صندلي خود را از دست مي دهند ويا يک قطعه آن که معمولا هم جک صندلي اداري است خراب مي شود.

شما مي توانيد با تعويض روکش صندلي خود ويا تعميرات صندلي اداري خود داراي يک صندلي جديد وباکيفيت شود. تعميرات صندلي اداري با استفاده از ماهرترين تعميرکاران يکي از بهترين روش هاست که امروزه در ايران مي توان انجام داد.

در نظر داشته باشيد که مواردي مثل جک صندلي اداري، مکانيزم صندلي و پايه صندلي شما از مهمترين مواردي است که در قطعات صندلي اداري وجود دارد. پس در نظر داشته باشيد که مي توانيد با تعويض آنها ويا تعميرقيمت تعميرات صندلي اداري خود را کاهش دهيد.

مواردي که بالا به آنها اشاره شد از مواردي هستند که در زمان تعميرصندلي بيشتري هزينه را در بر خواهند داشت و مواردي مثل روکش صندلي هم از جمله اين موارد هستند. سعي داشته باشيد که با تعميرکاران حرفه اي کار کنيد تا بتوانيد در هزينه تعميرات صندلي اداري خود تاثير زيادي بگذاريد.

اين نکته را هم در زمان تعمي رصندلي خود حتما در نظر داشته باشيد که هيچ ارزاني بي حکمت نيست

از درب چرمي در دکوراسيون خود قافل نشويد

اگر به دنبال راهي متفاوت براي تغيير دکوراسيون داخلي خود مي باشيد به شما پيشنهاد مي دهيم که از درب چرمي استفاده کنيد. درب هاي چرمي همانطور که از نام آن ها پيداست از جنس چرم مي باشند و محيطي گرم و متفاوتي براي شما به ارمغان خواهند آورد.

اگر شما از دسته افرادي هستيد که به چرمي علاقه مند مي باشيد مي توانيد از درب چرمي براي دکوراسيون داخلي خود کمک بگيريد. اما امروزه به دليل افزايش قيمت در بازار مي توانيد به جاي صرف هزينه هاي بالا براي خريد درب چرمي، درب چوبي قديمي خود را به درب چرمي جديد تبديل نماييد تا با صرف هزينه کمتري مواجه شويد.

هزينه تبديل درب چوبي قديمي به درب چرمي متفاوت مي باشد و بسته به سايز درب و همچنين چرمي کردن دو طرف درب و يا يک طرف درب، متغيير مي باشد.

توجه داشته باشيد که تنها درب هاي چوبي قابليت تبديل به درب چرمي را دارا مي باشند زيرا درب هاي آلمينيوم و با آهني قابليت نگهداشتن ورقه هاي mdfرا ندارند.

همچنين روکش درب چرمي هيچگاه نمي تواند از جنس پارچه باشد زيرا پارچه ها پس از مدت اندکي قابليت خود را از دست خواهند داد و همچنين خاصيت ضد آب بودن و عايق صوتي ندارند در صورتي که استفاده از چرم قابليت درب چرمي را در ضد آب و عايق صوتي بودن تضمين خواهد کرد.

از ديگر مزاياي استفاده از چرم در درب چرمي مي توان به استفاده از سوزن هاي گل ميخ ها در افزايش زيبايي درب هاي چرمي نام برد. انتخاب اين نوع سوزن ها بسته به جنس چرم انتخابي شما، مي تواند توسط خود شما و يا استادکار تهيه شود که براي تهيه اين نوع سوزن ها مي توانيد به بازار حسن آباد در تهران مراجعه نماييد.

دقت داشته باشيد که استادکار حتما از mdf 6 در حين کار استفاده نمايد زيرا بهترين نوع mdfمورد استفاده در تبديل در به چوبي قديمي به درب چرمي mdf 6 مي باشد.

چه مواردي را بايد براي کاهش هزينه تعميرات مبل در نظر بگيريم

به طور کلي اگر بخواهيم به تعميرات مبل هاي خود بپردازيم لازم است بدانيم آيا مبل هاي ما ارزش تعميرات کردن دارد و يا خير؟!

براي رسيدن به پاسخ اين پرسش کافي است به يک تعميرکار مجرب و کاربلد مراجعه کنيد تا شما را در اين زمينه راهنمايي نمايد.

نکات مهمي که هنگام اقدام تعمير مبل بايد به آن توجه داشت عبارتند از: 1) ديدن نمونه کارهاي تعميرکار قبل از اقدام به تعمير مبل 2) خريد پارچه با کيفيت براي روکش مبل و يا سپردن اين وظيفه بدست تعميرکار 3) تضمين تقويت چهارچوب و يا کلاف مبل از سوي تعميرکار 4) توافق براي هزينه هاي اياب و ذهاب قبل از اقدام به تعمير مبل 5 )اطمينان خاطر به منظور استفاده از فوم سرد هنگام تعمير مبل 6)رنگ کاري بدنه مبل در نهايت دقت 7)عدم اقدام به اعمير مبل در روزهاي پاياني سال

قيمت تعميرات مبل بسته به ميزان نياز مبل ها به تعمير، همچنين پارچه انتخابي متغير مي باشد که مي توانيد با ارسال عکس به يک تعميرکار مبل از مبلغ حدودي آن آگاه شويد.

بزرگتري موردي که مي توان به آن در زمان تعميرات مبل اشاره کرد حرفه اي بودن تعمير کار مبل است. تعمير کاران مي توانند تضميم چندين ساله براي تعمير مبل را به شما بدهند. اين مورد بسيار پيش آمده است که بعد از تعمير مبل 3 ماه هم طول نکشيده است که کلاف مبل از هم جدا شده يا پارچه ويا چرم مبل کيفيت و مقاومت خود را از دست داده است و ديگر قابل استفاده کردن نيست.

حتما از تعمير کارخود درخواست نمونه کار کني و در نظر داشته باشيد که مي توان اين نمونه کارها از جاي ديگري کپي شده باشيد.

شايد اختلاف قيمت مثلا 100 هزار تومن براي شما يک مبل با عمر 5 ساله را داشته باشيد. پس در زمن قيمت تعمرات مبل و هزينه آن به اين نکته توجه زيادي داشته باشيد.

زماني که شما اقدام به تبديل درب چوبي قديمي به درب چرمي مي کنيد مي توانيد آن را به درب آکوستيک نيز تبديل نماييد.

اما درب آکوستيک چيست و چه ويژگي هايي دارد؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشيد.

درب آکوستيک از ويژگي هاي بسياري برخوردار مي باشد و از آن بيشتر در سالن هاي سينما، تئاتر، آنفي تئاتر ها، استوديو هاي موسيقي و همچنين براي سازمان ها و شرکت هايي که اتاق هاي مخصوصي همچون اتاق مديريت دارند استفاده مي شود.

اما مزيت هاي استفاده از درب آکوستيک:

  1. زيبايي منحصر به فرد در دکوراسيون داخلي با استفاده از سوزن هاي گل ميخ و چرم به عنوان روکش
  2. عايق صدا، عايق حرارت
  3. خاصيت جذب و پخش صدا
  4. به دام انداختن بيس ها حتي در صداهاي پايين

لمسه کاري در درب آکوسيت نه تنها باعث زيبا شدن درب ها مي شود بلکه سبب تاثير گذاري بيشتر در عايق بودن صدا خواهد داشت.

همانطور که پيش تر گفتيم براي صرف هزينه هاي کمتر ميتوانيد درب هاي چوبي قديمي خود را به درب آکوستيک و يا درب چرمي جديد تبديل نماييد. اين موضوع در مورد تعميرات مبل نيز صادق مي باشد. شما مي توانيد به جاي پرداخت مبالغ بالا جهت خريد مبل، مبل هاي قديمي خود را تعمير کنيد و صاحب يک دست مبل جديد و نو باشيد.

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 145 تاريخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 ساعت: 0:08

 

یکی از مواردی که باعث زیبایی و متفاوت شدن دکوراسیون داخلی هر ساختمان می باشد استفاده از نقاشی ساختمان و انتخاب رنگ مناسب و از همه مهمتر پیاده سازی صحیح رنگ بر روی دیوار و سقف می باشد که خود امری پر از ظرافت و ترفندهای متفاوت می باشد. بسیاری از افراد به دلیل مشغله های روزمره و همچنین نداشتن ظرافت کافی خود را درگیر این امر نمی کنند و این وظیفه را به نقاشان مجرب و حرفه ای واگذار می کنند.اما گروهی از افراد وجود دارند که به دلایل مختلفی دوست دارند این کار را تجربه کنند؛ همانطور که می دانید برای شروع هر کاری می بایست آموزش های اولیه ای در آن زمینه کسب کرد. قصد داریم در این مقاله طبق تحقیق و پرسش هایی که از نقاش حرفه ای آقای بختیاری انجام داده ایم، به آموزش نقاشی ساختمان بپردازیم و به نکات مهم و ترفندهای آن اشاره کنیم.

در نقاشی ساختمان به چه ابزار و وسایلی نیاز داریم؟

قبل از آموزش نقاشی ساختمان و یا به طور کلی قبل از شروع هر کاری بهتر است ابزار و وسایل مربوط به کار را فراهم نمود تا حین عمل با مشکل مواجه نشویم.

قلم مو، غلتک، سطل، پارچه، سمباده، بتونه، لیسه و کاردک، صافی رنگ، کلاه و دستکش، لباس مخصوص، پیچ گوشتی و میخ کش و چهارپایه ابزار و وسایلی هستند که برای نقاشی ساختمان به آن ها نیاز داریم که در ادامه به اختصار در مورد آن ها توضیح خواهیم داد.


نقش قلم مو در نقاشی ساختمان یکی از مهمترین ابزار به شمار می آید که می توانید به وسیله آن پس از انجام مراحل اولیه، شروع به رنگ کاری کنید. قلم مو در سایز های مختلفی در بازار وجود دارد که می توانید بسته به نیاز خود آن را خریداری نمایید.

انواع قلم مو در نقاشی ساختمان

غلتک نیز یکی از ابزارهای جدیدتر از قلم مو محسوب می گردد که بیشتر برای رنگ کردن سطوح بزرگتر از آن استفاده می شود. کار با غلتک در سطوح بزرگتر از اتلاف وقت جلوگیری می کند اما برای سطوح کوچکتر مانند پنجره، چهارچوب در و … بهتر است از قلمو استفاده کرد. به طور کلی غلتک در سایز های 10cm، 15cm، 20cm، 25cm و 30cm در بازار وجود دارد.

کاهش زمان نقاشی ساختمان با غلتک

سطل رنگ نیز از دسته وسایل ضروری در نقاشی ساختمان می باشد. هنگامی که می خواهید رنگ ها را با هم ترکیب کنید بدون شک نیاز به یک سطل ترکیب در سایز مناسب دارید که می توانید آن را از فروشگاه های رنگ و تجهیزات خریداری نمایید.

ضرورت سطل رنگ در نقاشی ساختمان

پارچه های بزرگ و تکه های پارچه از جمله وسایل کارآمد در نقاشی ساختمان می باشند. شما می توانید پارچه های بزرگ را بر روی وسایل منزل همچون مبل ها، کنسول، میز، یخچال و … بکشید تا از ریزش رنگ و همچنین بروز گرد و غبار بر روی وسایل جلوگیری کنید. این کار را به کاور های پلاستیکی نیز می توان انجام داد. از تکه های پارچه نیز هنگام ریختن رنگ و یا چکه کردن رنگ بر کف ساختمان می توان استفاده کرد و قبل از خشک شدن آن ها را پاک کرد.

کاور لوازم هنگام نقاشی ساختمان

سمباده های مخصوص ساختمان درواقع ورقه هایی از کاغذ هستند که دارای دانه های زبری می باشند و برای از بین بردن سطح ناصاف دیوار و یا سقف ها و از بین بردن جای لک رنگ قبل از آن ها استفاده می شود.

سمباده های کاغذی مخصوص نقاشی ساختمان

از بتونه برای پر کردن ترک های سطحی و همچنین حفره های موجود از جای میخ و … استفاده می کنند. این ماده خمیری شکل قسمت های نا هموار را صاف می کند و سطحی یکدست به وجود می آورد. بتونه در دو نوع روغنی (دیوار هایی با رنگ روغن) و پلاستیکی (دیوارهایی با رنگ پلاستیک) در بازار موجود می باشد. برای پر کردن ناصافی های موجود در سطوح فلزی و چوبی می توانید از بتونه روغنی استفاده نمایید.

انواع بتونه در نقاشی ساختمان

کاردک درواقع وسیله ای برای برداشتن و یا مالیدن مواد، کندن و از بین بردن ترک ها و پوسیدگی های موجود بر روی دیوار و همچنین کندن کاغذ دیواری بلند شده از دیوار استفاده می گردد. برای پر کردن منافذ و حفره های دیوار با بتونه از کاردک برای نگهداری بتونه استفاده می شود. برای افزایش مقاومت کاردک ها جنس تیغه آن ها را از استیل می سازند.

کاربرد کاردک در نقاشی ساختمان

لیسه نیز از ابزاری است که می توان هم در امر گچ کاری و هم امر بتونه کاری از آن استفاده کرد؛ بوسیله لیسه (از جنس فلز) بتونه را از روی کاردک برداشته و به ترک ها و درز های دیوار و چوب ها می مالیم. برای امر گچ کاری از لیسه پلاستیکی استفاده می شود.

لیسه ابزاری برای بتونه کاری در نقاشی ساختمان

کلاه و دستکش حین نقاشی ساختمان باعث می شود که به طور ناگهانی شره های رنگ روی سر و دست شما نریزد و همچنین حین حرکت قلم مو رنگ ها به سر و دست شما نپاشد

استفاده از کلاه و دستکش حین نقاشی ساختمان

پیچ گوشتی و میخ کش که برای باز کردن درب رنگ ها، کلید پریزه، میخ های موجود در دیوار و … بسیار کاربردی می باشد.

پیچ گوشتی و میخ کش پرکاربرد هنگام نقاشی ساختمان

 

 

چهارپایه وسیله ای کاربردی برای رنگ کردن بالای دیوار و یا رنگ زدن کناف و یا گچ بری های سقف می باشد.

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 138 تاريخ : جمعه 13 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:13

کاغذ دیواری یا رنگ

یکی از دغدغه هایی که همه ما هنگام تغییر دکوراسیون خانه با آن مواجه می شویم پاسخ به این سوال است که کاغذ دیواری یا رنگ ساختمان ؟ کدام بهتر است؟!
برای پاسخ به این پرسش نکت قصد دارد در این مقاله به مقایسه کاغذ دیواری و رنگ ساختمان بپردازد تا شما را برای انتخاب گزینه ای مناسب یاری رسانیم.

مقایسه کاغذ دیواری و رنگ ساختمان

1- کاغذ دیواری یا رنگ، کدام ارزان تر است؟

کاغذ دیواری یا رنگ ، کدام یک از لحاظ هزینه مقرون به صرفه و ارزان تر است سوالی که در مرحله اول به ذهن خیلی از ما خطور می کند. باید بگوییم که امروزه به دلیل تنوع جنس و کیفیت می توان خرید کاغذ دیواری با قیمت مناسب حتی کمتر از رنگ های ساختمانی را انتخاب کرد و به منزل یا محل کار خود جلوه ای متفاوت از طرح های زیبا کاغذ دیواری بخشید.

2- دوام کاغذ دیواری یا رنگ ساختمان،کدام بیشتر است؟

نکته دیگری که لازم است به آن اشاره کنیم دوام و طول عمر کاغذ دیواری یا رنگ ساختمان می باشد. باید متذکر شویم که با پیشرفت تکنولوژی و تولید کاغذ های دیواری در زمینه رعایت استاندارد کیفیت، دوام و طول عمر کاغذ دیواری بسیار بیشتر از رنگ می باشد. توجه کنید که رنگ ساختمان پس از مدتی دوده و گرد و غبار را به خود می گیرد و نمای اتاق را بسیار بد جلوه می دهد و مجبور به هزینه اضافی بابت بازسازی دوباره رنگ ساختمان می شوید.

3- تنوع کاغذ دیواری یا رنگ ساختمان، کدام بهتر است؟

همانطور که پیداست تنوع کاغذ دیواری هم از لحاظ رنگ و هم از لحاظ طرح صد ها برابر بیشتر از رنگ و نقاشی ساختمان می باشد. در نظر بگیرید همه افراد با هر نوع سلیقه ای می توانند طرح مورد نظر خود را از بین کاغذ های دیواری انتخاب کنند و پس از نصب از آن لذت ببرند.. اما اگر شما فردی هستید که از طرح های شلوغ احساس خوشایندی ندارید و دیوار های ساده را میپسندید رنگ ساختمان گزینه ای بسیار مناسب برای شما خواهد بود.

4- نظافت و شست و شوی کدامیک راحت تر می باشد؟

نظافت خانه یکی از دغدغه خانم ها در هر خانه ای می باشد اما باید به این نکته اشاره کنیم که هم رنگ ساختمان از نوع روغنی و … که در مقاله نقاشی ساختمان نیز به آن ها اشاره شد، و هم کاغذ دیواری که به انواع آن در مقاله کاغذ دیواری اشاره کردیم قابل شست و شو و نظافت می باشند. پس با انتخاب درست هر یک از این دو دسته مشکلی در نظافت آن ها بوجود نمی آید.

5- برای بزرگنمایی فضا کاغذ دیواری یا رنگ ساختمان؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که رنگ یا نقاشی ساختمان بسیار مناسب تر می باشد زیرا به دلیل براق بودن رنگ ها و همچنین توانایی منعکس کردن نور توسط رنگ، باعث می شود که خانه یا محل کار شما بزرگتر به نظر برسد. البته کاغذ دیواری در طرح های ساده نیز وجود دارد اما جالب است که بدانید کاغذ دیواری خاصیت جذب نور را دارد و نمیتواند نور را منعکس کند پس در بزرگنمایی خانه خود بهتر است از رنگ های براق استفاده کنید.

6- مدت زمان و سهولت کدامیک در اجرا بیشتر می باشد؟

همانطور که در مقاله کاغذ دیواری به آن اشاره شد سهولت و مدت زمانی که برای نصب کاغذ دیواری در نظر گرفته می شود به مراتب بسیار کمتر از رنگ و نقاشی ساختمان می باشد. فارغ از اذیت شدن و سر درد های ناشی از بوی رنگ، برای نصب کاغذ دیواری دیگر نیازی به جمع کردن وسایل و لوازم خانه یا محل کار نیست و می توان پس از نصب آن ها وسایل را سر جای خود قرار داد.

7- برای پوشش کامل ترک ها کاغذ دیواری یا رنگ ساختمان؟

در این مورد نیز باید گفت که کاغذ دیواری مخصوصا کاغذ دیواری هایی که دارای طرح های شلوغ تری هستند بهترین گزینه می باشند و می توانند آسیب ها و ترک های موجود بر روی دیوار ها را به خوبی پوشش دهند. البته در رنگ و نقاشی ساختمان نیز با رعایت زیر کاری مناسب و بتونه کاری می توان این مسئله را حل کرد که مقداری زمان گیر خواهد بود.

ترکیب کاغذ دیواری و رنگ ساختمان:

اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که هنوز نتوانسته اید تصمیم بگیرید که کاغذ دیواری بهتر است یا رنگ ساختمان؟! باید به شما بگوییم که می توانید از ترکیب هر دو استفاده کنید اما برای این کار باید از افراد کاردان و حرفه ای استفاده کنید تا نهایت دقت و ظرافت را در پیاده سازی طرح مورد نظر شما داشته باشند.

نتیجه گیری:

در زیر برای شما عزیزان جدولی را تهیه کردیم تا بتوانید در یک نگاه در مورد کاغذ دیواری یا رنگ نتیجه گیری کنید؛ و به آنچه بیشتر به آن “احتیاج” دارید و متناسب با “نیاز” شما می باشد به سادگی پی ببرید و یک انتخاب درست برای تغییر دکوراسیون فضای خود داشته باشید:

جدول مقایسه کاغذ دیواری و رنگ ساختمان

همچنین شما عزیزان می توانید برای تغییر دکوراسیون منزل خود در صورت نیاز به تعمیر مبل و یا خرید انواع مبل روی این کلمات کلیک کنید و مطالب و راهنمایی ها ی گروه نکت را در این زمینه مطالعه کنید; تا قبل از تعمیر و یا خرید مبل اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 148 تاريخ : 19 ارديبهشت 1398 ساعت: 10:11

 

ترمیم ریشه فرش

از زمان های گذشته تا به امروز فرش یکی از گرانبهاترین و پر ارزش ترین وسایل در خانه محسوب می گردد که بر اثر رفت و آمد و استفاده از آن در سال های متوالی، سبب آسیب و کثیفی در بافت و یا ریشه های فرش می شود که در این مقاله نکت قصد داریم اطلاعات لازم در زمینه، انواع ریشه فرش، ترمیم ریشه فرش دستباف و فرش ماشینی و چگونگی ترمیم ریشه فرش را برای شما بازگو نماییم.

وظیفه ریشه فرش چیست؟

قبل از آنکه به ترمیم ریشه فرش ماشینی و دستباف بپردازیم شاید در ذهن شما سوالی پیش آید که وظیفه ریشه فرش چیست؟ و چرا ترمیم ریشه های فرش مهم می باشد؟

زمانی که فرش یا گلیم مورد نظر را از دار قالی باز می کنیم برای جلوگیری از ساییده شدن و باز شدن تار و پود ها عمل ریشه زنی را انجام می دهند تا از تار و پود فرش ها حفاظت شود که در ادامه به انواع ریشه فرش اشاره خواهیم کرد.

آشنایی با انواع بافت ریشه فرش:

  • ریشه ساده
  • ریشه توری
  • ریشه گره دار
  • ریشه حلقه ای

که هر یک از آن ها را می توان به روش هایی نظیر بافت اوریب، گیس بافت، ریشه بافته، برگشته و ریشه با تار های پیچیده بافت زد و از فرسودگی زودرس ریشه های فرش و یا به عنوان ترمیم ریشه فرش از این بافت ها استفاده کرد.

اوریب، گیس بافت، ریشه بافته و برگشته و ریشه با تار های پیچیده بافت زد و از فرسودگی زودرس ریشه های فرش و یا به عنوان ترمیم ریشه فرش از این بافت ها استفاده کرد.

ترمیم ریشه فرش دستباف به چه صورت انجام می شود

در خدمات منزل فرش های دستباف در هر خانه ای از اهمیت خاصی برخوردار می باشند و در پاکیزه نگهداشتن و جلوگیری از دفرسودگی آن ها تلاش زیادی می شود. اما فرش دستباف نیز همچون سایر وسایل منزل دچار آسیب و یا فرسودگی می شوند. حتی تابلو فرش های موجود در منزل ممکن است بر اثر رطوبت و یا موریانه سبب آسیب شوند و همچنین ریشه های فرش از بین بروند که در این صورت برای ترمیم ریشه فرش بهترین راه پیشنهادی، مراجعه به افراد مجرب و حرفه ای در این زمینه و همچنین برخی از کارخانه های قالیشویی که در این زمینه تخصص کافی دارند، می باشد.

ترمیم ریشه فرش ماشینی به چه صورت انجام می شود؟

ترمیم ریشه فرش ماشینی به این صورت می باشد که اگر تمام ریشه فرش از بین رفته باشد از ریشه های آماده استفاده می کنند؛ اما اگر برخی از قسمت های ریشه فرش نیاز به ترمیم داشته باشد از نخ های هم جنس و همرنگ برای رفو گری و ترمیم ریشه دستباف استفاده می کنند.

به نکات زیر برای محافظت از ریشه فرش دقت کنید!

  • از چسب برای ریشه های فرش استفاده نکنید زیرا هنگام جدا کرد چسب از ریشه ها سبب کنده شدهن ریشه ها می شود و مواد شیمیایی موجود در چسب به مرور زمان سبب فرسودگی ریشه فرش می شود.
  • برای ترمیم ریشه فرش حتما به قالیشویی مورد اعتماد خود بگویید که از مواد سفید کننده برای ریشه ها استفاده نکنند زیرا باعث پوسیدگی ریشه ها خواهد شد.
  • برای محافظت از ریشه فرش می توانید از کاور توری ریشه فرش استفاده نمایید که باعث تمیز ماندن و مرتب بودن ریشه های فرش می گردد.
http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 148 تاريخ : 17 ارديبهشت 1398 ساعت: 10:5

فرش ابریشم

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه از فرش های دستبافت و ابریشم که حاصل تلاش و زحمت هنرمندان ماهر و خوش سلیقه می باشد، مراقبت و نگهداری کرد؟ برای حفظ و نگهداری فرش ابریشم که یکی از گرانبهاترین و زیباترین فرش ها در دنیا می باشد لازم است نکاتی را متذکر شویم تا بتوانید طول عمر این نوع فرش های ارزشمند و قیمتی را هر چه بیشتر افزایش دهید.

مراقبت و نگهداری از فرش ابریشم:

اگر شما علاقه زیادی به فرش های دستبافت دارید بهتر است در انتخاب فرش دستبافت مورد نظر خود، مطمئن شوید که تمام مواد اولیه به کار رفته در بافت فرش همچون پشم، ابریشم، پنبه و نخ در نوع مرغوب خود باشد و از رنگ های گیاهی استفاده شده باشد.

پس از اطمینان خاطر از جنس و مرغوبیت مواد اولیه، اصلی ترین راه افزایش طول عمر و ارزش فرش ابریشم نگهداری و مراقبت از آن می باشد که به موارد مهم آن اشاره خواهیم کرد:

  1. فرش ابریشم را روی سطح صاف، هموار و خشک پهن کنید.
  2. از پهن کردن فرش بر روی فرش و یا لاستیک خودداری کنید.
  3. از گذاشتن اجسام سنگین همچون گلدان، میز و … بر لبه های فرش خودداری کنید.
  4. از شستشوی فرش ابریشم با موادی که دارای خاصیت اسیدی می باشند خودداری نمایید و سعی کنید هنگام شستشو از صابون ها با خاصیت اسیدی پایین استفاده کنید. هرچند بهتراست که شستشوی فرش دستبافت را به افراد ماهر و یا کارخانه های قالیشویی معتبر واگذار کنید.
  5. هر شش ماه یکبار فرش ابریشم را جا به جا کنید تا همه قسمت های فرش به یک اندازه پا بخورد.
  6. هنگام نظافت منزل و جارو کردن درب و پنجره ها را باز بگذارید تا گرد و غبار به خارج بروند تا مجدد بر روی تار و پود فرش نفوذ نکنند.
  7. از چسب زدن به ریشه فرش ابریشم جدا خودداری نمایید زیرا باعث از بین رفتن و فرسودگی ریشه های فرش می گردد.
  8. از قرار دادن فرش ابریشم زی ور مستقیم آفتاب خوددار کنید زیرا باعث پوسیدگی فرش می شود.
  9. مهمترین عامل در نگهداری از فرش ابریشم و خدمات منزل جلوگیری از بید زدگی می باشد که در ادامه بیشتر در این مورد خواهیم گفت.

ضد بید کردن فرش ابریشم

حشرات موذی به خصوص بید ها از مهمترین عوامل در آسیب رساندن به فرش ابریشم می باشد همانطور که پیش تر به آن اشاره شد مهمترین عامل در حفظ و نگهداری فرش ابریشم جلوگیری از بید زدگی و یا ضد بید کردن فرش می باشد که در ادامه به راه کارهای مهم در این زمینه می پردازیم:

  1. لا به لای سطحی که فرش بر روی آن قرار می گیرد (همچون سرامیک، موزاییک، سنگ فرش و …) نباید خالی بماند زیرا بهترین مکان برای رشد و تجمع بیدها می باشد.
  2. برای مانع شدن از بید زدگی می توانید مقداری متناسب از تنباکو و یا نفتالین و نگزالت را برای پشت فرش ابریشم استفاده کنید.
  3. عامل اصلی و مهم بیدگرفتگی فرش دستبافت، نگهداری فرش در مکان های مرطوب و شرجی، استفاده از پشم های ضد عفونی نشده، مکان های بسته و متروکه می باشد.
  4. در صورت بروز بید گرفتی فرش ابتدا باید قسمت مورد نظر را از بید پاک سازی نمود سپس به ترمیم قسمت های بید زده فرش پرداخت تا قسمت های سالم فرش نیز در امان باشند.
  5. در صورتی که فرش ابریشم دچار بید گرفتی شدید باشد باید عمل شستشو انجام گیرد و مکان های رشد بید شناسایی و ترمیم گردد.
  6.  

نکته مهم:

  • تمامی موارد گفته شده برای فرش های دستبافت صادق است اما برای حفظ و نگهداری فرش های عتیقه شامل نمی شود.
  • بهتر است در صورت هر گونه آسیب و بروز مشکل برای فرش های گران قیمت و ارزشمند خود به افراد مجرب و همچنین قالیشویی قابل اطمینان مراجعه نمایید.
http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 153 تاريخ : 15 ارديبهشت 1398 ساعت: 10:3

مبل چرم

انتخاب مبل برای دکوراسیون منزل یکی از سخت ترین کارهایی است که ما را دچار سردرگمی می کند. در واقع برگزیدن بین مبل چرم و مبل پارچه ای سخت می باشد اما اگر شما خواهان دکوراسیون داخلی شیک و بسیار متفاوتی می باشید می توانید به راحتی از مبل چرم برای منزل خود استفاده نمایید و از ایجاد فضایی شیک و خاص لذت ببرید.

اما همانطور که می دانید جنس چرم جنسی است که نیاز به مراقبت های ویژه ای دارد؛ یعنی اگر می خواهید مبل چرم شما دارای طول عمر بیشتری باشد باید از آن به خوبی مراقب کنید که در این مقاله قصد داریم به چند متد متداول در زمینه نگهداری مبل چرم اشاره نماییم.

  • به طور کلی قبل از اقدام به خرید مبل چرم از کیفیت جنس چرم مبل کمال اطمینان را حاصل نمایید و از فروشگاه ها و برندهای معتبر مبل چرم خود را خریداری نمایید که شامل ضمانتنامه و خدمات پس از فروش باشد.
  • پس از خرید مبل چرم می بایست هفته ای یک تا دو بار با دستمال نرم و یا پارچه های میکروفایبر گرد و غبار را از سطح مبل پاک کنید و درز های مبل را به وسیله سری نرم جارو برقی جارو بزنید. این عمل یکی از مهمترین عوامل برای افزایش طول عمر مبل چرم محسوب می گردد.
  • اگر روی مبل چرم آب و یا نوشیدنی هایی همچون نوشابه ریخت حتما در همان لحظه با یک پارچه و یا اسفنج آن را تمیز کنید تا مبل شما دچار لک نشود، اگر مبل شما به وسیله آب یا نوشابه دچار لک شده باشد می توانید به یک دستمال مرطوب لک ها را از بین ببرید. جهت دریافت اطلاعات در زمینه مبل شویی و شستشو مبل می توانید روی آن کلیک کنید.
  • اگر جای لک ها به وسیله دستمال مرطوب از بین نرفت می توانید به وسیله محلول آب و صابون این کار را انجام دهید. توجه نمایید که اگر مبل چرم شما به رنگ سفید می باشد برای از بین لکه ها باید از محلول آب گرم و صابون استفاده کرد.
  • در صورتی که لک های ایجاد شده بر روی مبل چرم با محلول آب و صابون قابل پاک شدن نبود به برچسب دستور العمل موجود که برخی از مبل های چرم همراه دارند، مراجعه نمایید و یا با فروشنده ای که مبل خود را از آن خریداری کرده اید تماس حاصل نمایید تا روش بر طرف کردن لکه را برای شما شرح دهد.
  • در صورت غیر قابل دسترس بودن به برچسب دستور العمل و یا فروشنده، تنها از پاک کننده های مخصوص چرم استفاده نمایید و از محلول سفید کننده، اسپری های پاک کننده چند منظوره، محلول آمونیاک و … به هبچ عنوان استفاده نکنید.
  •  
  • هیچ گاه مبل چرم را زیر نور مستقیم و همچنین سیستم های تهویه هوا و شومینه و یا بخاری قرار ندهید زیرا به مروز زمان سبب ترک خوردن چرم مبل می شود.
  • هر از گاهی مبل چرم خود را به وسیله نرم کنننده های مخصوص چرم نرم نگه دارید تا از ترک و شکاف چرم جلوگیری شود و طول عمر مبل های شما افزایش یابد.

تعمیر مبل چرم در منزل!

دیگر نگران نباشید! اگر مبل چرم شما دچار پارگی شده باشد شما می توانید به راحتی آن را ترمیم کنید. برای این کار کافی است به اندازه قسمتی از پارچه مبل که پاره شده است، پارچه جین تهیه نمایید و پارچه جین را زیر قسمت پاره شده مبل قرار دهید سپس به وسیله چسب مخصوص پلاستیک لبه های چرم را چسب کاری نمایید. اگر پارچه جین را زیر کار قرار ندهید پس از نشستن بر روی آن گودی قابل توجهی بر روی مبل ایجاد می شود که جلوه خوبی ندارد.

نکته دیگری که باید به آن اشاره نمود: بازگردانی رنگ های محو شده مبل چرم می باشد. برای این امر کافی است به فروشگاه های مبلمان مراجعه نمایید و کیت ترمیم رنگ چرم را خریداری کنید، چون این محصول به صورت روغن می باشد می توانید آن را به وسیله یک پارچه به قسمت های محو شده سطح چرم بمالید. دقت داشته باشید که رنگ متناسب با مبل چرم خود را خریداری نمایید.

گاهی اوقات میزان پارگی، شکستگی و آسیب دیدن مبل چرم و یا هر نوع مبل دیگری به اندازه ای می باشد که دیگر نمی توان در منزل به تعمیر آن پرداخت و می بایست این امر را به تعمیر کاران مبل سپرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیر مبل می توانید روی آن کلیک کنید و سپس اقدامات لازم را انجام دهید.

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 135 تاريخ : 13 ارديبهشت 1398 ساعت: 9:56

 

کاور مبل

درواقع همه ما پس از خرید مبل های منزل خود به راهی برای تمیز نگه داشتن مبل ها فکر می کنیم زیرا پس از یک یا دو سال استفاده، مبل ها جلوه اولیه خود را از دست می دهند و به عبارتی چرک تاب می شوند و باعث کلافگی خانم های خانه دار می گردد که سریعا اقدام به شستشو مبل و یا مبل شویی می کنند! خرید کاور مبل و یا روکش مبل یکی از اقدامات ضروری پس از خرید مبل می باشد که اکثر افراد کم و بیش با آن آشنا می باشند. در این مقاله قصد داریم به انواع کاور یا پیراهن مبل و نکاتی که هنگام خرید آن باید توجه داشت بپردازیم.

انواع کاور مبل:

کاور یا درواقع روکش مبل در دو جنس مختلف در بازار عرضه می گردد: کاور پارچه ای، کاور ژلاتینی یا ژله ای، کاور ضد آب و ضد ضربه، کاور چرمی

کاور مبل پارچه ای:

جنس روکش مبل پارچه ای از نخ و پلی استر و یا پلی استر می باشد که به راحتی می توان آن ها را با ماشین لباسشویی شستشو داد و این نوع کاور بیشتر برای مبل های راحتی مورد استفاده قرار می گیرد البته به دلیل تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ های این نوع روکش مبل، می توان برای مبل های کلاسیک، سلطنیتی و … نیز متناسب با دکوراسیون داخلی منزل از این نوع روکش مبل نیز استفاده نمود. کاور های مبل پارچه ای به نوبه خود می تواند زینت بخش منزل شما باشد!

کاور مبل ژله ای یا ژلاتینی:

جنس کاور ژله ای از نوع پلیمر pvc می باشد که قابلیت انعطاف پذیری، مقاوت در برابر اشتعال، نرم، شفاف، ضد خش و ضد حساسیت برای کودکان و حیوانات خانگی می باشد. کاور ژله ای به دلیل شفاف بودن آن نمایانگر ظاهر زیبای مبل شما خواهد بود و می توانید طرح و نقش مبل خود را به راحتی ببینید! از مزایای کاور مبل ژله ای نسبت به پارچه ای می توان به نکات قابل توجهی اشاره کرد:

  1. کاور و یا روکش مبل ژله ای مایعات را از خود عبور نمی دهد.
  2. در صورت ریختن مایعات بر روی کاور ژله ای می توان به وسیله یک دستمال مایع را از سطح کاور پاک کرد.
  3. این نوع کاور آلودگی و گرد و غبار را نیز به پارچه مبل بروز نمی دهد و می توانید به وسیله یک دستمال مرطوب گرد و غبار را به راحتی پاک کنید.
  4. کاور ها بر اساس اندازه مبل های شما دوخته می شوند. برای دوخت این نوع کاور پس از اندازه گیری مبل های شما، آن ها را دوخته و نوار دوزی می کنند و به شما تحویل می دهند.
  5. از این نوع کاور در لباس کودکان نیز استفاده می کنند و هیچگونه حساسیت و خطری ایجاد نمی کند؛ پس نگران کودکان خود نباشید!

اما از معایب روکش مبل ژلاتینی می توان به صدا دادن آن هنگام نشستن و همچنین عرق گیر نبودن آن اشاره کرد که اکثرا از این جنس کاور مبل، برای مبل های سلطنتی و کلاسیک استفاده می گردد زیرا استفاده از مبل کلاسیک و سلطنتی در طول روز بسیار کمتر می باشد.

کاور مبل ضد ضربه و ضد آب:

این نوع کاور برای افرادی که دوستدار حیوانات خانگی می باشند بسیار مناسب می باشد. مقاوت این نوع کاور در برابر چنگ های حیوانات خانگی و ضد آب بودن آن، این کاور را برای افرادی که علاقه مند به حبوانات هستند آسان نموده است. در غیر این صورت می بایست پس از مدت اندکی به تعمیر مبل و یا خرید مبل متوسل شوید!

کاور مبل چرمی:

اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به چرم و شکیل بودن دکوراسیون منزل خود دارید کاورهای چرمی بهترین گرینه محسوب می گردند. از مزایای کاور های چرمی می توان به سریع پاک شدن آلودگی ها و مایعات اشاره نمود. شما می توانید اطلاعات کافی برای مراقبت از کاور های چرمی را در مقاله مبل چرم بدست آورید.

چند نکته مهم پیرامون کاور مبل:

  • اگر شما علاقه مند به دکوراسیون مدرن می باشید می توانید از کاور یا روکش مبل پارچه ای با رنگ سفید استفاده نمایید تا خانه ای شیک و مدرن داشته باشید.
  • لزوما پس از گذشت 2 یا 3 سال نیازی به خرید مبل ندارید بلکه می توانید به وسیله روکش مبل جلوه ای دوباره به دکوراسیون منزل خود بدهد.
  • برای اقدام به سفارش و دوخت پیراهن یا روکش مبل می توانید تنها قسمت هایی از مبل را که بیشتر در معرض لک و آلودگی می باشند کاور کرد و ضرورتی به کاور کامل نیست.
http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 137 تاريخ : 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 9:53

کاغذ دیواری سه بعدی

امروزه دیوار پوش ها و یا کاغذ دیواری های مختلف و متفاوتی در بازار تولید و عرضه می گردد که کاغذ دیواری سه بعدی جایگاه ویژه ای در طراحی دکوراسیون داخلی پیدا کرده اند که طرفداران سبک مدرن را به خود جذب می نماید. کاغذ دیواری های سه بعدی دارای طرح ها و تصاویر مختلف و زیبایی همچون اشکال هندسی، مناظر طبیعی … با کیفیت های بالا می باشد که در نگاه اول مخاطب را به خود جذب می نماید. در ادامه به بررسی و معرفی کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری پوستری می پردازیم و به ویژگی های هر یک اشاره خواهیم کرد.

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

کاغذ دیواری های سه بعدی همانطور که از نام آن ها پیداست، کاغذ دیواری هایی با طرح های سه بعدی می باشند که تصویر را به صورت کاملا طبیعی نمایان می سازند. دارای طرح و نقش های مختلف می باشند که به دلیل مرغوبیت جنس این نوع کاغذ دیواری می توان تصاویر با کیفیت روی آن چاپ کرد. کاغذ دیواری سه بعدی همچون سایر کاغذ دیواری ها به صورت رولی در بازار عرضه می گردد.

از کاغذ دیواری سه بعدی می توان هم در طراحی دکوراسیون داخلی منزل و هم دکوراسیون اداری استفاده کرد تا جلوه ای متفاوت به منزل و یا محل کارتان بدهد. دقت داشته باشید که طرح کاغذ انتخابی متناسب با طراحی دکوراسیون شما باشد. بدین منظور که اگر خانه شما از طراحی سلطنتی برخوردار است هیچ گاه از کاغذ دیواری سه بعدی با اشکال هندسی استفاده نکنید. همچنین برای استفاده از این نوع کاغذ دیواری در محل کار خود سعی کنید طرح هایی متناسب با صنف کاری خود انتخاب نمایید.

نکته دیگری که در استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی باید در نظر گرفت؛ مکان مورد استفاده و نورپردازی آن مکان می باشد. هیچگاه در استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی زیاده روی نکنید و سعی کنید مکان مورد نظر در معرض نور مناسب و یا نورپردازی باشد تا زیبایی آن چندین برابر شود.

همچنین برای انتخاب تصاویر، سعی کنید از تصاویر بالای 100 دی پی آی استفاده نمایید تا تصویر کیفیت بالایی داشته باشد.

کاغذ دیواری پوستری چیست؟

این نوع کاغذ دیواری نیز طرفداران خاص خود را دارد و همانطور که از نام آن ها مشخص می باشد کاغذ دیواری هایی هستند که مانند پوستر می مانند و طرح به صورت واحد و یکپارچه بر روی کاغذ چاپ می گردد و از کیفیت بیشتری برخوردار هستند و از طرح های پر طرفدار آن می توان به منظره های طبیعی و حیوانات اشاره کرد. جنس کاغذهایی که در چاپ کاغذ دیواری های پوستری از آن ها استفاده می شود از جنس چرم، کتان، فیبرو و پاستل می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

کاغذ دیواری پوستری در دو نوع مختلف تولید می شوند:

1. نوع اول در ابعاد مختلف یک تکه، دو تکه، چهار تکه و هشت تکه می باشد که در صورت اضافه بودن هنکام نصب، اضافی را میتوان برید.

2. نوع دوم به صورت سفارشی می باشد که متناسب با اندازه های دیوار مورد نظر اندازه گیری و تولید می شوند.

دقت داشته باشید همانطور که در مقاله کاغذ دیواری به آن اشاره شد مرحله نصب کاغذ دیواری سه بعدی و پوستری بسیار حساس و مهم می باشد و به شما پیشنهاد می کنیم برای رعایت و جلوگیری از هرگونه نقص هنگام نصب، به نصابان ماهر مراجعه نمایید.

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 215 تاريخ : 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 9:46

 

خرید مبل

بی شک خرید مبل یکی از مهمترین کارهایی است که همه ما امروزه آن را تجربه می کنیم. ولی نکته هایی در زمان خرید مبل وجود دارد که کمترین فروشنده ای به شما خواهد گفت. مبل یکی از مهمترین لوازم دکوراسیون داخلی محسوب می گردد که در انتخاب آن باید نهایت دقت را رعایت نمود تا از افسوس در سالیان سال جلوگیری کرد.

هنگام خرید مبل چه نکاتی را در نظر بگیریم؟!

  • به عنوان اولین نکته باید بگوییم که ابتدا باید تصمیم بگیرید که برای کدام قسمت از خانه خود به مبل احتیاج دارید؟ مبل پذیرایی؟ مبل نشیمن، مبل اتاق کار و یا …
  • پس از آن باید فضای محیطی که قصد خرید مبل برای آن را دارید، در نظر بگیرید به عنوان مثال برای فضاهای کوچک نباید از مبلمان  استیل استفاده کرد زیرا هم زیبایی خود را از دست می دهد و هم اجازه رفت و آمد به افراد نمیدهد.
  •  یکی از هوشمندانه‌ترین کارهایی که هنگام خرید مبل می توانید انجام دهید، میزان هزینه و بودجه است زیرا شما را از سردرگمی هنگام خرید دور می کند و میتوانید بر اساس هزینه مورد نظر موارد دیگر را به راحتی کنار بگذارید.
  • حال که فضا و بودجه مناسب را در نظر گرفتید می توانید به انتخاب نوع مبل مورد نظر بپردازید؛ به این صوررت که فضای مورد نظر شما به چه نوع مبلی احتیاج دارد؟ مبل راحتی؟ مبل استیل؟ مبل ال؟ و…
  • پس از رعابت نکات بالا نوبت به آن می رسد که به بازار و فروشگاه های فروش مبل بروید و در مورد جنس قاب مبل، دوام پارچه، شرکت تولید کننده، گارانتی، و سایر خدمات مبل مورد نظر، تحقیق و پرس و جو کنید تا اطلاعات لازم را بدست آورید و هنگام خرید دچار مشکل نشوید.
  • رنگ بندی پارچه مبل: هنگام خرید مبل به رنگبندی پارچه مبل نیز دقت نمایید؛ خیلی از کارهای موجود در بازار از استایل و راحتی خوبی برخوردار هستند اما پارچه هایی که در طراحی آن ها استفاده می شوند یا زیبا نیستند یا برای دکوراسیون منزل شما مناسب نیستند.
  • نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد: راحتی مبل می باشد؛ هنگام خرید مبل حتما به راحتی و ایمنی آن توجه کنید. طبق تحقیقات اکثر بزرگسالان در طول هفته بیش از 30 ساعت از مبل استفاده می کنند که بسیار قابل توجه می باشد.

 تنوع در خرید انواع مبل

با گذشت زمان و پیشرفت و خلاقیت در زمینه های مختلف از جلمه طراحی انواع مبل؛ امروزه هنگام خرید مبل با تنوع بیشتری نسبت به گذشته مواجه می شویم که در زیر به انواع آن اشاره می کنیم:

مبل راحتی

مبل راحتی یکی از پر طرفدار ترین مبلمانی است که همه ما آن را تجربه کرده ایم که در تولید آن از چوب کمتری استفاده می شود و بیشتر با پارچه های لطیف و مرغوب آن را پوشش می دهند؛ هنگام خرید مبل راحتی حتما روی آن بنشینید و میزان راحتی ستون فقرات، پاها و همچنین میزان فرو رفتگی و سفت نبودن نشیمن آن را  امتحان کنید. همچنین پایه این نوع مبل نباید جلو و یا دارای لبه هایی تیز باشد تا هنگام استراحت و یا نشستن روی آن با مشکل برخورد انگشتان پا با آن مواجه نشویم. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم دوام پارچه مبل راحتی، شست و شوی و کیفیت دوخت آن می باشد زیرا میزان استفاده از مبل های راحتی در منزل بیشتر از سایر مبلمان دیگر می باشد.

مبل استیل یا (سلطنتی)

اگر شما از دسته افرادی هستید که به زندگی های سلطنتی و با شکوه علاقه مند هستید و دارای فضای بزرگی می باشید پیشنهاد می کنیم که از مبلمان استیل استفاده نمایید؛ مبل استیل درست نقطه مقابل مبل راحتی می باشد، که بیشتر در تولید این نوع از مبل ها از چوب استفاده می کنند دارای پایه ها و دسته هایی چوبی و ظریف می باشد به خصوص در قسمت تاج مبل که با منبت کاری، زیبایی آن را چندین برابر می کنند. رنگ بندی مبل های استیل بیشتر در رنگ های طلایی یا فندقی به چشم می آیند. دقت داشته باشید که هنگام خرید مبل استیل حین زیبایی، راحت بودن مبل را فراموش نکنید در واقع راحتی را قربانی زیبا بودن نکنید! متاسفانه برخی از شرکت های تولید مبل استیل، فقط جانب زیبایی را در طراحی رعایت کرده اند و از راحت بودن آن چشم پوشی کرده اند. طراحی مبل استیل بسیار متنوع و گسترده می باشد که شما می توانید با توجه به سلیقه فردی و فضایی که می خواهید برای آن مبل راخریداری کنید، به راحتی مبل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. ست مبل استیل به صورت 9 نفره می باشد که در صورت بزرگ بودن فضا شما می توانید تعداد بیشتری را سفارش دهید.
مبل استیل در دکوراسیون داخلی محبوبیت های زیادی دارد.

مبل کلاسیک

اگر بخواهید با یکی از ظریف ترین و زیبا ترین مبل ها آشنا شوید بی شک آن مبل کلاسیک می باشد که از همان ابتدا طراحی و تولید آن توسط افراد اروپایی بوده اما امروزه در کشورهای شرقی از جمله خاورمیانه و یا عربستان بسیار رایج شده است. ظرافت در مبل کلاسیک از ویژگی های بارز این دسته مبل می باشد که منزل شما را بسیار شیک و تشریفاتی می کند. رعایت منحنی های دقیق، یکسان و ظریف در طول منبت کاری بسیار به چشم می آید و طراحی پشتی های بلند، زیبایی آن را چند برابر می کند. امروزه خرید مبل کلاسیک طرفداران بسیاری دارد که ما هم به شما توصیه می کنیم اگر از فضای بزرگی برخوردار هستید تجربه خرید آن را از دست ندهید. ست مبل کلاسیک 7 نفره می باشد که یکی از دلایلی است که می تواند آن را با مبل استیل یا سلطنتی متمایز کند؛ همچنین وجود کوسن های بسیار زیبا و ظریف می تواند از جمله تمایز این دسته از مبل ها باشد.

مبل ال

مبل ال از جمله مبل هایی به شمار می آید که هم به عنوان مبلمان اداری و بیشتر برای خانه هایی با فضای کوچک بسیار مناسب می باشد؛ اگر شما از دسته افرادی هستید که دارای خانه ای نقلی و کوچک می باشد به شما پیشنهاد میکنیم که از مبل ال برای خانه خود استفاده کنید. همانطور که از اسم این مبل پیداست این دسته از مبل ها به صورت حرف لاتین L می باشند که شما هنگام خرید مبل ال باید دقت کافی را داشته باشید که گوشه هایی در خانه شما وجود داشته باشد که بتوانید این مبل را به راحتی و بدون به هم خوردن چیدمان L مانند آن فضا را طراحی کنید. گونه ای از مبل های ال وجود دارند که قابلیت تخته خواب شو دارند و برای افرادی که از مهمان های زیادی برخوردارند و یا از سوئیت استفاده می کنند بسیار مناسب می باشد که در کاهش هزینه ها بسیار موثر می باشد. رنگ بندی و تنوع رنگ هنگام خرید مبل ال شما را دچار سردرگمی می کند اما شما میتوانید به راحتی با در نظر گرفتن رنگ مورد علاقه خود و یا رنگ دکوراسیون منزل خود انتخاب آسانی را داشته باشید.

مبل مدرن

از دسته مبل هایی که امروزه در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است می توانیم به خرید مبل مدرن اشاره کنیم. مبل های مدرن در واقع می توانند مداد رنگی را به خانه شما بیاورند، البته اگر شما به تلفیق رنگ‌های مختلف علاقه داشته باشید! سبک مبل مدرن به سبک مبل راحتی بسیار نزدیک می باشد؛ از مزایای بسیار مهم خرید مبل مدرن می توان به این اشاره کرد که حق انتخاب خود را در چیدمان مبل چند برابر کنید! به این صورت که مبل دو نفره را در نشیمن خانه قرار دهید و مبل یک نفره را کنار کتابخانه یا هر جای دیگر بگذارید. از جمله موارد مورد استفاده مبل مدرن می توان به کتابخانه منزل، اتاق نشیمن و یا اتاق خواب اشاره کرد.

 3  نکته مهم هنگام خرید مبل

  1. اگر شما مستاجر هستید و قصد عوض کردن خانه خود را دارید بهتر است از خرید مبل های گران قیمت مانند مبل کلاسیک خودداری کنید و سعی کنید از مبل های سبک تر همچون مبل های ال و راحتی که حمل و نقل آن ها راحت تر می باشد خریداری کنید تا در صورت صدمه دیدن مبل ها حین اسباب کشی، هزینه بسیاری را متقبل نشوید.
  2. اگر در خرید مبلمان منزل خود عجله ای ندارید بسیار به صرفه است که در زمان جشنواره های تخفیف آن را خریداری کنید اما سعی کنید در روزهای پایانی سال و نزدیک به عید نوروز از خرید مبل خودداری کنید؛ زیرا به سبب افزایش حجم مشتری برخی از تولید کنندگان محصول را با کیفیت پایین به مشتری تحویل می دهند و یا نمی توانند به موقع محصول را، تحویل دهند. !!
  3. هنگام سفارش مبل تمام وسواس خود را به خرج دهید تا تولید کننده ای منصف و کارکشته ای را بیابید تا از بروز مشکلاتی چون دوخت نا‌مرتب پارچه ها، یکسان نبودن پایه ها، رعایت نکردن ظرافت در منبت و … جلوگیری کنید.
http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 132 تاريخ : 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 9:42

 

قیمت کاغذ دیواری

برخی از افراد هنگام خرید کاغذ دیواری بدون آنکه اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشند وارد بازار می شوند و با قیمت های متفاوتی از سوی فروشندگان مواجه می شوند که در نهایت به دلیل قیمت های متنوع از خرید خود دست می کشند و یا با شک و تردید در قیمت کاغذ دیواری منتخب خود، آن را خریداری می کنند. در این مقاله نکت قصد داریم شما را به نکات مهمی در زمینه تعرفه و قیمت کاغذ دیواری آشنا سازیم تا هنگام خرید دچار مشکل نشوید.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات کافی در زمینه کاغذ دیواری روی آن کلیک نمایید.

کاغذ دیواری خارجی یا داخلی؟ کدام بهتر است؟

قبل از اینکه اقدام به خرید کاغذ دیواری کنید ازم است بدانید که چه نوع کاغذ دیواری مد نظر شما می باشد؟ همانطور که در مقاله کاغذ دیواری به آن اشاره شد انواع کاغذ دیواری وجود دارد که هر یک متناسب با یک سلیقه می باشد. نکته دیگری که باید به آن دقت داشت مقدار هزینه ای می باشد که برای خرید کاغذ دیواری در نظر گرفته اید. لازم است بدانید که قیمت کاغذ دیواری بسته به تولید داخلی و یا وارداتی بودن آن متفاوت می باشد و همانطور که می دانید قیمت کاغذ دیواری داخلی ارزان تر از کاغذ دیواری خارجی می باشد. گونه ای از کاغذ دیواری های ایرانی در بازار موجود می باشند که نه تنها قیمت مناسب تری دارند بلکه قابل شستشو می باشند و به راحتی می توان آن ها را تمیز کرد. نمونه ای از کاغذ دیواری های خارجی در بازار می باشند که قیمت کمتری دارند و ساخت کشور چین می باشند که از نظر کیفیت مناسب نیستند و پس از مدتی شما را مجبور به نقاشی ساختمان و یا کاغذ دیواری مجدد می کند.

قیمت کاغذ دیواری و محاسبه آن:

یکی از مهمترین مسائلی که که در تعیین قیمت کاغذ دیواری بسیار مهم می باشد، متراژ و تعداد رول های مورد نیاز می باشد. همانطور که می دانید واحد اندازه گیری کاغذ دیواری رول می باشد که معمولا طول رول ها بین 10 تا 15 متر و عرض آن یک متر و یا نیم متر می باشد که در این صورت شما می توانید با دانستن متراژ محیط کار و یا منزل خود، تعداد رول های مورد نیاز خود را فراهم کنید و از خرید و هزینه بیش از حد خودداری نمایید. لازم به ذکر است داشتن یک یا دو رو اضافی از کاغذ دیواری در منزل به شما توصیه می گردد زیرا به دلیل تنوع بیش از حد کاغذ دیواری در بازار و تولید کار های جدید تر ممکن است پس از مدتی به دلیل هر گونه آسیب مجبور به تعویض قسمتی از آن شوید و به سختی از نمونه کاغذ دیواری خود بدست آورید.

فاکتور های دیگر در تعیین قیمت کاغذ دیواری:

عوامل دیگری که در تعیین قیمت کاغذ دیواری موثر می باشند: جنس و کیفیت کاغذ دیواری، ایرانی یا خارجی بودن آن، شرکت وارد کننده، طرح کاغذ دیواری می باشد که هر یک به نوبه خود در افزایش و کاهش قیمت ها تاثیر گذار می باشند. شما می توانید مقاله های کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری کلاسیک را مشاهده نمایید و با طرح ها و جنس های آن ها آشنا شوید.

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 135 تاريخ : 5 ارديبهشت 1398 ساعت: 9:38

علت پر شدن چاه فاضلاب و خطر گازهای سمی فاضلاب

امروزه به دلیل وجود ساختمان های قدیمی و استفاده از چاه فاضلاب به جای شبکه فاضلاب شهری، بررسی چاه فاضلاب هر چند وقت یکبار ضروری می باشد. پر شدن چاه فاضلاب به عوامل مختلفی بستگی دارد که به دنبال آن گازهای سمی خطرتاک تولید می شود که باعث تنگی نفس، مسمومیت و حتی مرگ افراد می شود. در ادامه مقاله قصد داریم به دلایل مختلف پر شدن چاه فاضلاب و همچنین انواع گاز سمی تولید شده از آن بپردازیم.

دلایل پر شدن چاه فاضلاب:

جنس زمین (شنی یا غیر شنی): چاه های موجود در ساختمان ها از نوع چاه های جذبی می باشند؛ به این صورت که جنس زمین باید به گونه ای باشد که آب و فاضلاب تولیدی را جذب کند تا پس از مدت زمان اندکی چاه فاضلاب پر نشود و مجبور به تخلیه چاه شد. اگر جنس زمین از نوع شنی باشد پر شدن چاه فاضلاب در مدت زمان بیشتری صورت می گیرد زیرا به دلیل خالی بودن فضای بین شن ها آب و فاضلاب تولید شده به داخل آن نفوذ می کنند و چاه دیرتر پر می شود اما اگر جنس زمین از نوع خاکی یا غیر شنی باشد فاضلاب و آب های موجود به خوبی جذب خاک نمی شوند و چاه زودتر از موعود پر می شود.

حجم چاه: حجم چاه یکی از مهمترین عوامل در پر شدن سریع چاه فاضلاب می باشد. اگر حجم چاه کم باشد به این صورت که عمق و قطر چاه کم باشد حجم چاه کمتر می باشد و چاه زودتر پر می شود. درواقع برای تعیین حجم مناسب چاه فاضلاب می بایست تعداد ساکنین، مسکونی و یا تجاری بودن ساختمان، مقدار تولید فاضلاب در طول روز و … تخمین زده شود تا حجم چاه بدرستی تعیین و ساخته شود.

مواد زائد: وجود مواد زائدی همچون چربی، مو، فضولات، صابون و … به مرور زمان سبب ایجاد لایه ای در کف چاه و یا دیواره های چاه می شود که این رسوبات مانع از جذب و یا فرو رفتن آب و فاضلاب می گردد و سبب پر شدن چاه و در نهایت اقدام به تخلیه چاه می شود. در این موارد توسط شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه، امر لایروبی چاه و لجن کشی انجام می پذیرد تا لایه های انباشته شده از بین روند.

گاز های موجود در چاه فاضلاب:

پنج نوع گاز بی رنگ و بدون بود از جمله گازهای خطرناک تولید شده در چاه فاضلاب می باشند که انسان را در معرض خفگی، تنگی نفس و حتی مرگ قرار می دهد. گاز آمونیاک، گاز متان، دی اکسید کربن، سولفید هیدروژن و کربن منوکسید. استشمام این گازها بسیار خطرناک است و کارگرانی که برای امور تخلیه چاه، لایروبی و حفر چاه وارد عمل می شوند می بایست تمامی نکات ایمنی جهت حفظ سلامتی خود و سایر افراد ساختمان انجام دهند. 


نکت با ارایه مقالاتی در زمینه خدمات منزل همراه شماست و می توانید برای دریافت اطلاعات در زمینه لوله بازکنی و تخله چاه و قیمت لوله بازکنی روی آن کلیک نمایید. 

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 179 تاريخ : 3 ارديبهشت 1398 ساعت: 9:31

 

کاغذ دیواری کلاسیک

امروزه در صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی،کاغذ دیواری ها نقش مهمی را ایفا می کنند.از کاغذ دیواری ها برای پوشش دیوارهای آسیب دیده و برای عایق کردن دیوار نسبت به صداها وهمچنین بزرگتر جلوه دادن مکان های کوچک و یا بالعکس می توان استفاده نمود. این نوع دیوارپوش برای اماکنی همچون اداری،مسکونی،هتل ها و …. در طرح و رنگ های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که در مقاله کاغذ دیواری نیز به آن اشاره شد، کاغذ دیواری انواع مختلفی دارد که در این مقاله به توضیح و بررسی کاغذ دیواری کلاسیک خواهیم پرداخت.

انواع کاغذ دیواری کلاسیک و رنگبندی آن:

کاغذ دیواری کلاسیک در طرح و مدل های مختلف از قبیل: راه دار، گل های داماسک و ساده بافت دار وجود دارد. همچنین با بهره گیری از هنر معماری مدرن، طرح هایی با خطوط هندسی نیز در حال تولید و عرضه به بازار می باشند. 
به طور کلی رنگ بندی کاغذ دیواری کلاسیک تلفیقی از رنگ های سلطنتی همچون آبی، نقره ای، طلایی می باشد که وجود برجستگی های سه بعدی و اکلیل دار بودن آن ها، فضای خانه را به فضایی با اصالت و لوکس تبدیل خواهد کرد.

از کاغذ دیواری کلاسیک در دکوراسیون داخلی بیشتر به سبک کلاسیک استفاده می شود که اصالت و قدمت، دستاورد ارزشمند یک طراحی داخلی کلاسیک است. اگر شما خواهان فضایی لوکس و لاکچری می باشید پیشنهاد میکنیم از کاغذ دیواری کلاسیک استفاده نمایید.

 کاغذ دیواری کلاسیک در طرح های خاص و زیبا در بازار عرضه می گردند که می توانید بر اساس دکوراسیون منزل و همچنین بزرگ و کوچک بون فضا آن را انتخاب نمایید. به طور مثال شما می توانید برای مکان هایی که از ابعاد کوچک تری برخوردار هستند طرح های ساده تر و همچنین عمود را انتخاب کنید تا فضای محیط شما را بزرگتر و بلند تر جلوه دهد.

کاغذ دیواری داماسک

کاغذ دیواری داماسک یکی از پرطرفدارترین نوع کاغذ دیواری است که تا به امروز در دکوراسین داخلی ساختمان در نوع خود بهترین بوده است.در استفاده از این کاغذ دیواری محدودیتی وجود ندارد و میتوان با توجه به رنگ و طرح دکوراسیون داخلی آن را برای پذیرایی، اتاق های نشیمن و دیوار پشت تلویزیون نیز استفاده نمود. جنس  کاغذ دیواری داماسک برجسته از الیافت(پارچه) و یا پی وی سی می باشد همچنین گاهی در تولید این نوع کاغذ دیواری از مواد وینیلی استفاده می شود که در مقاله کاغذ دیواری می توانید با آن ها آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

کاغذ دیواری داماسک با توجه به زمینه رنگ های مکمل، زیبایی خاصی به دکوراسین داخلی می بخشد و می توان آن را با هر طرح و رنگی تطبیق داد. گل های کلاسیکی که به صورت برجسته بر روی کاغذ دیواری نقش بسته اند و قابل لمس می باشند در طراحی منازل مدرن و کلاسیک بسیار کاربرد دارند.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است، هنگامی که از کاغذ دیواری داماسک استفاده می کنید بهتر است تعادل را در طرح را رعایت نمایید و برای ایجاد فضایی شیک تر و ایده آل تر از کاغذ دیواری هایی با طرح های ساده تر استفاده نمایید.

نکت بستری برای ارائه خدمات به شما کاربران عزیز می باشد که می توانید مقالات مرتبط در زمینه خدمات منزل را در زیر مشاهده نمایید.

http://nect.ir...
ما را در سایت http://nect.ir دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عابد irannect بازدید : 146 تاريخ : 1 ارديبهشت 1398 ساعت: 9:28